Wil je de drijvende kracht zijn achter innovatieve marketingcampagnes?
Organisatie
Onze opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van high performance software- oplossingen voor de vastgoedindustrie. Momenteel werken er meer dan 10.000 gedreven professionals vanuit één van de 40 vestigingen in Europa, Noord-Amerika, Azië, Midden Oosten en Australië. Sinds de oprichting heeft deze organisatie de standaard gezet voor gebruiksvriendelijke end- to- end ERP software –oplossingen voor property, asset en investment management in het onroerend goed. Tot haar klanten behoren grote internationale spelers als CBRE en Cushman & Wakefield, maar ook partijen als Schiphol maken gebruik van hun oplossingen. Onze opdrachtgever heeft inmiddels diverse awards toegekend gekregen, waaronder de vermelding in de Forbes top 100 beste Cloud organisaties. Kenmerkend voor de cultuur zijn de volgende begrippen: integriteit, respect, vertrouwen en plezier.
Functie
Wil je de drijvende kracht zijn achter innovatieve marketingcampagnes in de commerciële vastgoedsector? Word je enthousiast van het bedenken van creatieve oplossingen en het bepalen van strategieën? Lees dan verder, want onze klant, zoekt een Marketing Strateeg om hun dynamische EMEA Marketingteam te versterken.
Als Marketing Campaign Specialist ben je verantwoordelijk voor het creëren en sturen van de marketingcampagnes voor commercieel vastgoed en investeringsbeheer in Europa. Je werkt nauw samen met de specialisten in onder anderen social media, event planning, graphic design en sales. Werkzaamheden zijn:
- Het ontwikkelen en uitvoeren van een uitgebreide leadgenererende marketingstrategie;
- Campagnebeheer: Ontwikkel en beheer marketingcampagnes en zorg ervoor dat deze zijn afgestemd op productmarketingtijdlijnen en verkoopdoelen;
- Contentontwikkeling: Leid de creatie van marketingcontent, inclusief blogposts, video’s en presentaties die de productwaarde effectief communiceren van het concurrentielandschap;
- Samenwerken met interne stakeholders;
- Je loopt niet weg van hands-on werkzaamheden rondom Google Ads, PPC en SEM.
Functie-eisen
Dit is dé werkgever voor jou wanneer je in een jong team wil werken, creatief bent en een passie hebt voor innovatie. Verder heb jij:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare marketingervaring;
- Vloeiend in Engels en Nederlands, bij voorkeur ook in een derde taal zoals Duits of Frans;
- Ervaring met SaaS-softwareoplossingen bij voorkeur in de commerciële vastgoedindustrie;
- Enthousiast over technologie of bedrijfsdigitalisering;
- Goede projectmanagementvaardigheden en analytisch vermogen;
- Ervaring met uitgaande marketingcampagnes via HubSpot;
- Bekend met web en sociale media, ervaring met WordPress is een pré.
Aanbod
Naast een informele en prettige werksfeer in een leuk team, heeft onze opdrachtgever uitstekende arbeidsvoorwaarden, namelijk:
- Een salaris tussen €55-70K op jaarbasis (op basis van een fulltime dienstverband);
- 25 vakantiedagen + 3 variabele dagen;
- Bonusregeling;
- Pensioenregeling en vergoeding van ziektekosten (100% voor werknemers 80% voor gezinsleden);
- Daarnaast zul je de mogelijkheid krijgen om 1 tot 4 keer binnen Europa te reizen voor werk (per jaar).